25 Mart 2008

Alışmaya çalışıyorum...





















Biliyorum çok oldu, bir türlü yazamadım. Doğumgünümde yazmalıyım derken geçti, dur sevgililer gününde yazayım, olmadı kadınlar günü, hadi o da geçti 18 Mart şehitlerimizi anayım, yok olmadı, olmadı, olmadı.






"Ey kahraman Türk Kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklerde yükselmeye layıksın"
M.Kemal ATATÜRK





Sanki zaman su gibi akıyor, sanki önümden koşturuyor ve ben uzanıp yakalayamıyorum. Biraz olsun dinlenebilmek için hep bir sonraki haftasonunun hayalini kuruyorum. Ama haftasonu gelince olmuyor, olmuyor, yetmiyor. 2007-2008 öğretim yılının ikinci döneminde ingilizce öğretmenliğine başladım. Artık gün sabah altıda başlıyor ve insanlar güne yeni başladığında benim için gün bitmiş gibi oluyor, hiç halim kalmadığı için günün bitmesini istiyorum belkide.
Alışmaya çalışıyorum, kağıtlarla boğuşmayı öğreniyorum, bir yandan benim adımı neden ezberlemiyorsunuz öğretmenim diye isyan edenlerin isimlerini ezberlemeye çalışıyorum. Kırk kişinin aynı anda konuşarak ne anlatmaya çalıştıklarını çözmeyi öğreniyorum. Boynum ağrıyo lavobaya gidebilir miyim öğretmenim dediklerinde lavobada nasıl sağlıklarına kavuşup geri derse geldiklerini araştırmaya çalışıyorum :) Birde çok merak ediyorum acaba ben mi onlara alışacağım yoksa onlar mı bana? Ya da ben ne kadar dayabileceğim... ????
Eskiden sevdiğim uğraşlar için vakit ayırmaya çalışırdım artık sadece ve sadece kendime vakit ayırmak istiyorum, sadece dinlenmek, dinlenmek istiyorum :(...Büyük değil ufak hayallerim var bidolu. Sabah yürüyüşü yapmak, öğlen uykusuna yatmak, açık havada sevdiklerimle kahvaltı etmek, deniz kenarında beyaz minik bir otelde uyanmak istiyorum, mavi ahşap penceleri ve kapısı olan, yunan evlerinin pencereleri gibi rengarenk çiçeklerle dolu... Eminönüne gidip ayaklarıma ağrılar girene kadar gezmek, Kadikoyden kitap, cd vs almak, sonra Fenerbahçe sahilinde çay içmek, moda sahilinde takıcılara göz gezdirerek dondurma yemek, sonra bir cumartesi akşam üzeri vapurla karşıya geçip Karaköyden tünelle Beyoğluna çıkmak, gezmek gezmek, gezmek ve günün gecesinde arkadaşlarımla eğlenmek istiyorum...Ben yine gece ordan dolmuşla dönerim :) merak etmeyin...

6 yorum:

Dilek dedi ki...

Ben usanmadım her gün baktım sitene acaba Tulosh'dan haber varmı diye:)))Gerçekten merak eder olmuştum ama bu gün görünce gözlerim parladı.Sen yeni yaşam biçimine ayak uydurmaya çalışıyormuşsun anladım.Sakın vazgeçme daha sonra bunlara gülüp geçeceksin, Öğretmenlik çok kutsal bir meslek ne mutlu sana.Selamlar....

Berna dedi ki...

Egitim Fakultesi mezunu degil misiniz?

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Öğretmenim,hayırlı uğurlu olsun :))

mucizembenibul blogcu veya blogspot Canan dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
*TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
*BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
*TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ HTTP://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

DİYE KURAL GEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Hülya dedi ki...

Zaman hızla akıp gidiyorsa ve sen hep koşup koşup yetişemiyorsan,işler birikiyorsa artık iflah olmazsın:(Zira büyümek böyle birşey.Büyümek ve sorumluluklar yüklenmek.
Aramıza hoşgeldin öğretmenim...
Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Yaza az kaldııııı....