25 Mart 2008

Alışmaya çalışıyorum...

























"Ey kahraman Türk Kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklerde yükselmeye layıksın"
M.Kemal ATATÜRK





2007-2008 öğretim yılının ikinci döneminde geçici bir dönem ingilizce öğretmenliğine başladım. Artık gün sabah altıda başlıyor.
Alışmaya çalışıyorum, kağıtlarla boğuşmayı öğreniyorum, bir yandan benim adımı neden ezberlemiyorsunuz öğretmenim diye isyan edenlerin isimlerini ezberlemeye çalışıyorum. Kırk kişinin aynı anda konuşarak ne anlatmaya çalıştıklarını çözmeyi öğreniyorum. Boynum ağrıyo lavobaya gidebilir miyim öğretmenim dediklerinde lavobada nasıl sağlıklarına kavuşup geri derse geldiklerini araştırmaya çalışıyorum :) Birde çok merak ediyorum acaba ben mi onlara alışacağım yoksa onlar mı bana? Ya da ben ne kadar dayabileceğim. ?

5 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Ben usanmadım her gün baktım sitene acaba Tulosh'dan haber varmı diye:)))Gerçekten merak eder olmuştum ama bu gün görünce gözlerim parladı.Sen yeni yaşam biçimine ayak uydurmaya çalışıyormuşsun anladım.Sakın vazgeçme daha sonra bunlara gülüp geçeceksin, Öğretmenlik çok kutsal bir meslek ne mutlu sana.Selamlar....

B. dedi ki...

Egitim Fakultesi mezunu degil misiniz?

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Öğretmenim,hayırlı uğurlu olsun :))

Hülya dedi ki...

Zaman hızla akıp gidiyorsa ve sen hep koşup koşup yetişemiyorsan,işler birikiyorsa artık iflah olmazsın:(Zira büyümek böyle birşey.Büyümek ve sorumluluklar yüklenmek.
Aramıza hoşgeldin öğretmenim...
Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Yaza az kaldııııı....