11 Aralık 2012

Kakaolu Havuçlu Toplar

























Komşumuz Emine ablada tattığım bu havuçlu topların lezzetine bayılmıştım. Daha önce elmalı, balkabaklı denediğim bu tarcınlı havuçlu lezzet toplarını eve gelince hemen denedim. Tattığım toplar aslında hindistan cevizine bulanmıştı, çok yakışmış fakan ben bu sefer evdeki dr oetker toz beyaz çikolatalı sosu denemek istedim ve 2 bardak sütle toz karışımı pişirip üzerlerine döktüm. İki türlüde çok güzel.. nım nım nım :)
Malzemeler:
1 kg kadar havuç
1,5 paket eti kakaolu bisküvi
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı dövülmüş ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
Havuçları rendeleyip üzerine şekeri döküp arada karıştırarak havuç kendini salıp suyunu çekene kadar pişirdim. Ardından soğumasını bekleyip, kakolu bisküvileri elimle iyice ufalayarak içine attım. Tarçın ve cevizleride ekleyip yuvarlak toplar yaptım. Üzeri için ister hindistan cevizine bulayabilirsiniz, isterseniz sos dökebilirsiniz.

Hiç yorum yok: