18 Eylül 2007

Benim Babaannem Melek

Hiçbirşeyi yoktu tontişimin, birdenbire hastalandı geçen ay... Hastanede geçirdiğimiz 16 gün ardından melek yüzlümüzü kaybettik.

Öyle şirin bir insandı ki şuanda bu yazıyı yazarken içim acıyor, boğazım düğümleniyor ama yüzümde hep bir tebessüm var. Çünkü O bize içimizde fırtınalar bile kopsa yüzümüzdeki ifadenin hep güller açmasını öğretmişti, kendiside hep öyleydi.

Son gün birşey daha öğretti gitmeden önce. İnsanın ölüme karşı çaresizliği...
Hiç düşünemedik böyle olacağını be babaanecik. Herşey için binlerce kez teşekkür ederim sana, mekanın cennet olsun, seni çok seviyorum tontişim...

29 yorum:

melike dedi ki...

başınız sağolsun alah kalanlara sabır versin tulosh ne diyeceğimi bilemiyorum çok üzüldüm
ciciprenses

nino dedi ki...

canim gozlerim dolu dolu okudum yazini basin sagolsun tontisinin mekani cennet olsun sizlere Allah uzun omurler versin daha ne diimki yanimizdayken kiymetini bilelim onalrin...

Hülya dedi ki...

Ben sayfana girip gecikmiş:( blog yaşını kutlama mesajı yazacağım derken bir de ne göreyim:((
Canım metanetin için söylenecek söz yok.Allah sabırlık versin ve mekanı cennet olsun inşallah...
Kendine iyi bak...

Pasta Cafe dedi ki...

Mekanı cennet olsun. Allah ta sizlere sabır versin.

Ufuk'ta mutfak dedi ki...

Tülay'cığım, her gün meçhule, sessiz gemiler kalkıyor bu limandan. Bu dünyanın düzeni hep bu. Sevdiklerimiz gidiyor, diğer sevdiklerimiz geliyor. Hep bir devirdaim içindeyiz. Gidenlerin ardından Allah sabır versin, mekanı cennet olsun demekten başka hiçbirşey gelmiyor elden. Allah diğer sevdiklerine uzun ömürler versin canım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Tulosh;Acının çok büyük olduğunu biliyorum.Allah sabırlar versin sana ve ailene.Sevenlerimizi kaybetmek bizleri yıkıyor ama tabiatın kanunu bu değiştiremiyoruz.Mekanı cennet olsun sevgiler
Dilek....

senem dedi ki...

Basiniz sagolsun.Allah babaannenize rahmet ve mekanini cennet etsin insallah.

Naile dedi ki...

Başınız saolsun Tülin, babaannenin mekanı cennet olsun.

G dedi ki...

Allah rahmet eylesin,mekani cennet olsun.

suzi dedi ki...

Başın sağolsun canım.Bende uzun zamandır yazmadığın için meraktaydım.Çok çok üzüldüm,kendini sakın bırakma..Sevgiler.....

Seda dedi ki...

başınız sağolsun canım allah geride kalanlara sağlık ve sabır versin.

Punto dedi ki...

Yazlıktan geç dönünce bir çok şeye geç kaldım. Başınız sağolsun. Allah geride kalanlara uzun ömürler versin.

Tijen dedi ki...

Mekanı cennet olsun Tüloş!

cafe gusto dedi ki...

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...
sevgiler..

zerrin - misss dedi ki...

:(

babaneciğinizin mekanı ccennet olsun. başınız sağolsun...

gülriz dedi ki...

Başınız sağ olsun, meleklerin mekanı cennettir. Benim anneanneciğim de çok yakın bir zaman önce gitti meleklerin mekanına, oysa ben hala yakıştıramıyorum ona ölümü, konduramıyorum. Ne mutlu ki, onları her hatırladığımızda gözümüzde iki damla yaş olacak kadar, kalplerimize ince ince süzülmeyi başarmışlar; ne mutlu ki, çok sevilmişler. Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun

lezzetlilerim dedi ki...

Canım başınız sağolsun. Ne yapalım ki dünyada ki herşey gibi ölümde bir gerçek. (yalan yalan dünya yalan) Ne güzel melek gibi gittiğine göre mekanı cennettir inşaallah. sevgiler canım

Nukhet dedi ki...

Tulaycim
Basiniz sagolsun canim. Ben de tontis babannemi Nisan da kaybettim. O yuzden seni cok iyi anliyorum. Insana onlar sanki hepp hayatimizda olacaklarmis gibi geliyor ama yeni bir gun onlari elimizden alip goturuyor. Mekanlari cennet olsun.

UMUT BAL dedi ki...

başınız sağolsun

SEDA dedi ki...

Başınız sağolsun Tülay'cığım...

Pembeli'nin Mutfağı dedi ki...

Allah rahmet eylesin Tülaycığım.

burcukusu dedi ki...

Başınız sağolsun gerçekten çok üzüldüm mekanı cennet olsun melek babaannenizin..
mübarek ayda vefat etmiş..
Allah sabır versin

Tijen dedi ki...

Canım bu yazını sonradan gördüm. Melek olmuştur o şimdi ama sizlerin hayatında hep varolacaktır. Başınız sağolsun.

fidaneli dedi ki...

arkadasımın annesı vefat ettığın de bana sakın basın sağolsun demeyın demıstı.. o gunden berıdır bassağlığı dıleyemem..tontısının mekanı cennet olsun demekten baska bırsey gelmıyor eldenn.. ölum hem cok yakınımızda, hemde aklımızdan bır o kadar uzakta..

fıdan

Tulosh dedi ki...

Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum taziyeleriniz için.

Allah hepimize sevdiklerimizle beraber uzun ömür, sağlıklı yaşam versin, çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

benim babanemde hastahanede durumu kırıtik çok üzlüyorum ben bi çocuğum 1
3 yaşınbdayım daha 6 ay önce dedoşum öldü canoşum çok ağladım ama babaannemin ölmesini istemiyorum siz bu laflarıma güle bilirsiniz ama bu çok üzücü birşey babannemmm

Tulosh dedi ki...

Canım seni çok iyi anlayabiliyorum, sizlerinde başı sağolsun. Umarım babannen çok çok acil şifalar bulur.

Bu üzücü günlerinizi kolayca atlatırsınız inşallah ve sevdiklerinizle beraber mutlu yıllar geçirirsiniz.

Adsız dedi ki...

ben de babaannemi çok seviyorum iyilik meleğim bnm offf bizde bazenleri kalıyo hep kalsa keşke iyilik melem

Adsız dedi ki...

ben babanemi okadar seviyorum ki onu dünyalar kadar çoooooooooooooooooooooook seviyorum babannem de beni çoooook seviyo bu sizlerle paylaşmak istedim