12 Nisan 2007

Bende Oyundayım


Yeni bir oyun daha başladı ve ben çok geç kaldım. Beni oyuna davet eden Sevgili Nukhet, Seda ve Müge ye çok çok teşekkürler edip birde özür diliyorum gecikme için. Bu oyun bloggerları biraz daha yakından tanımak için belirli sorular yanıtlanarak oynanıyor. Bir güzellik daha var içinde, önceden denediğiniz begendiğiniz bir tarifi 3 kişiye ithaf ediyorsunuz ve onlar da oyuna dahil oluyorlar. Ben Sevgi pastasından bir dilim bu oyuna dahil olmayan tüm bloggerlara ithaf ediyorum.





1.1 -Daha önce yaşadığınız 3 şehir...?
Bursa ve İstanbul

1.2 -Tatil için gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer...?
Assos, Ölüdeniz

1.3. Yaşamak istediğiniz 3 sehir...?
Yakın civarda Kınalı Ada'da yaşamak isterdim. Yurtdışı? deseler Zürih veya Küba olabilir.

2.1. Şu andaki mesleğiniz nedir?
Muhasebe-Finans

2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Öğretmen olmak isterdim.

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdım" dediğiniz meslek nedir?
Patolog

3.1. Yasam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
Bütün dünya üzerinde bir tek güzel çocuk vardır. Bütün anneler de ona sahiptir...

3.3. Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parçası?
P.Floyd - Wish You Were Here şarkısının çok begendiğim şarkı sözleri aklıma geldi.

Demek ayırt edebileceğini sanıyorsun cehennemi cennetten,
Mavi gökleri acıdan.
Ayırt edebilir misin yeşil bir tarlayı soğuk çelik raylardan?
Gülüşü bir pencereden?
Ayırt edebileceğini mi sanıyorsun?

Ve kahramanların yerine hayaletleri koymaya mı zorladılar seni?

Sıcak küllerin yerine ağaçları?

Sıcak havanın yerine serin bir meltemi?

Donuk rahatlık yerine değişimi?

Ve savaştaki bir harekete katılmayı?

Değiştin mi kafesteki liderlik rolüne


Nasıl isterdim, nasıl isterdim burada olmanı.

Biz yalnızca iki yitik ruhuz bir akvaryumda yüzen, yıllardır,

Aynı eski toprakları aşındırarak. Ne bulduk ki?

Aynı eski korkuları

Kekşe burda olsayın, keşke burda olsaydın...

1 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne kadar anlamı derin bir parçadır bu;)